EuroBusTravel.ro

Tel: +4(0)786-511.156
Română

Condiții de călătorie

I. CONDITII GENERALE DE TRANSPORT
 1. Pasagerii sunt obligati sa respecte Conditiile Generale de Transport si prevederile in vigoare ale Legii Transporturilor din Romania si a celorlalte state prin care calatoreste.
2. Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare /iesire, prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.
 3 Transportatorul si conducatorii auto  nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile mai sus mentionate.
   4 Daca unul sau mai multi pasageri sunt retinuti si debarcati in frontiera pentru motive determinate de formalitatile de trecere a frontierei, bagaje ilicite sau ilegale, si timpul de rezolvare al problemelor depaseste 30 minute, autocarul isi va continua calatoria dupa consumarea celor 30 minute.
5. Biletul constituie dovada incheierii contractului de transport intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet, a carui identitate trebuie demonstrata la cerere.
6 Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale. 7.Biletele fara coperta, fara stampila agentiei emitente (exceptie facand biletele achizitionate online) sau fara data emiterii nu sunt valabile.
8. Renuntarea la calatorie si returnarea biletului nu poate fi facuta decat de catre agentia care a emis biletul sau decatre operatorul de transport in cauza, cu respectarea regulamentului aplicabil in astfel de cazuri.
9.Orice modificare a datei de calatorie trebuie anuntata si operata atat pe bilet cat si insistemul de razervari online Rezmax, de catre operatorul de transport in cauza conform ‘’Regulamentului privind anularea, reprogramarea si returnarea contravalorii biletelor de calatorie”, aplicabil pentru fiecare operator de transport in parte.
10. Rezervarea locurilor in autocar este se face in functie de diagram autocarului pusa la dispozitie de operatorul de transport.
11. Prin rezervare se intelege achitarea integral a valorii biletului de calatorie.  12.Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate. 3.
13. Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar calatorul nu va  fi despagubit in astfel de cazuri.
I. Bagaje
 1 Un bagaj de dimensiuni mici este admis la transport in autocar, ca bagaj de mana. Bagajele de mana trebuie depozitate in spatiile special amenajate din autocar (nu sub scaune sau pe intervalul dintre ele), si trebuie sa contina strict alimente pentru perioada calatoriei.
 2. Euro bus Travel nu isi asuma nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor de mana. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager.
3. Euro bus Travel nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi: bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere, etc, aflate in bagajul de mana al pasagerilor.
 4. Responsabilitatea pentru furtul, pierderea sau deterioarea bagajelor transportate in cala de bagaje, altele decat bagajele de mana, revine in exclusivitate operatorului de transport  autorizat pentru traseul respectiv , numai in cazul in care acestea se produc din neglijenta intentionata a echipajului autocarului, care va trebui dovedita de reclamant. Despagubirea in astfel de cazuri este in limita a 100 EUR, cu exceptia bunurilor mentionate la pct.3.
5. Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea / furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.
6. Este recomandabil ca pasagerul sa detina o asigurare de bagaje.
 7. In costul biletului este inclus transportul unui anumit numar de kg de bagaje si kg.(se accepta la transport doua bagaje in limita a 50kg). Cuantumul acestor kg. este specificat pentru fiecare destinatie in parte. Transportul bagajelor care depasesc cantitatea maxima admisa nu este garantat decat in limita spatiului disponibil din autocar si la tarifele in vigoare pe kg.
8. Nu este permis transportul animalelor cu exceptia cainilor insotitori pentru persoanele nevazatoare. Pasagerul trebuie sa anunte acest lucru in momentul rezervarii calatoriei. Este in obligatia pasagerului sa cunoasca legislatia in vigoare privind trecerea frontierei cu animale de companie. Pentru cainii insotitori pentru persoanele handicapate se va achita un tariff de 50% din tariful normal de adult, aplicabil in cazul calatoriilor dus.
9. Este strict interzis, transportul in bagaje de: droguri, substante explosive sau toxice, arme, munitie, tuburi de oxigen sau gaz, butelii sau orice alte substante caustice periculoase, a operelor de arta de patrimoniu fara autorizatiile necesare, precum si alte obiecte si substante prin care se incalca legile in vigoare pe teritoriul Romaniei sau al statelor tranzitate.
10. Toate bagajele, inclusiv bagajele de mana trebuie sa fie etichetate astfel incat sa se vada clar cui apartine acel bagaj.
11. In cazul neachitarii de catre pasager a contravalorii calatoriei sau a altor obligatii ce ii revin fata de Euro bus Travel sau compania autorizata de catre aceasta sa efectueze transportul, operatorul de transport are dreptul sa retina total bunurile incredintate spre a fi transportate, pina la achitarea debitului datorat decatre client.
II. ANULAREA
       1. Biletul de călătorie poate fi anulat numai in aceeasi zi cu data emiterii si numai cu mai      mult de 48 h inainte de data si ora plecarii, in cazul biletelor cumparate cu mai putin de 48h inainte de data si ora plecari, el maipoate fi anulat doar in momentul achizitionarii.
 2. Dupa acest termen anularea nu mai este posibila, biletul fiind supus regulamentului de returnare .
 III REPROGRAMAREA
 1. Reprogramarea reprezinta modificarea datei de plecare / calatorie pentru biletul cumparat. 2.Reprogramarea este permisa in functie de conditiile tarifului aferent biletului de calatorie cumparat.
2.1. In cazul in care exista o diferenta de tarif intre preturile biletelor de calatorie in sensul de crestere al tarifului pentru noua data de calatorie, atunci se va achita aceasta diferenta.
 3. Reprogramarea se va face prin RESTITUIREA biletului vechi si emiterea unui nou bilet cu o noua serie , iar cel vechi devenind nul.
IV.RESTITUIREA
1. Biletele de calatorie restituite, reprezintă acele bilete pentru care se returnează partial sau integral contravaloarea acestora, în condiţiile în care clientul renunţă la călătorie.
 2. Pentru biletul de calatorie restituit se completează obligatoriu o Cerere de Restituire (Anexa ), la care vor fi anexate cupoanele neutilizate ale biletului de călătorie si carte de identitate. Restituirea se va face titularului inscris pe biletul de calatorie, persoanei care face dovada platii biletului de calatorie prin factura fiscala sau bilet fiscalizat sau oricarei alte persoane, numai daca aceasta va avea imputernicire notariala de la titularul biletului de calatorie,atat in numerar decatre transportator prin agentii proprii sau transfer bancar, costurile rezultate din acestea fiind suportate de catre client.
  3. Restituirea partiala sau integrala a valorii biletelor de calatorie se face diferentiat in functie de conditiile tarifului de pe biletul de calatorie si de data la care se solicita de catre client restituirea .
4. Contravaloarea biletelor de călătorie se va returna in conditiile (pct.2, Anexa), numai în cazul cand Cererea de Restituire este depusă in termen de maxim 30 zile de la data inscrisa pe bilet .După aceste termene nu se mai acordă restituire
5. In cazul agentiilor revanzatoare, restituirea biletelor este permisa doar la agentia care a emis biletul.